Copyright © 2009
Prestige Photo s.r.o. |
|
Čo je to OPTICKÁ REKLAMA?
Optická reklama je založená na princípe lentikulárnej technológie, kde cielený efekt vzniká prechodom "zakódovaného" obrazu cez jedinečnú lentikulárnu fóliu.
Ide o špeciálne skonštruované obrazy, ktoré sa pohybujú, menia design alebo vyvolávajú dojem hĺbky tak, aby zaujali pozornosť a vyvolali aktívny vizuálny záujem.
K pozorovaniu teda nie je potrebná žiadna elektrická energia, ale k vnímaniu príslušného efektu stačí iba zmeniť uhol pohľadu
Aktuality zo sveta lentikulárnej technológie
3D pohľadnice pre spoločnosť Telefónica O2
máj 2007
Firma Prestige Photo realizovala veľkú zákazku 3D pohľadníc pre spoločnosť Telefónica O2.
|
 |
Lentikulárna technológia vo SVĚTĚ TISKU
máj 2007
Ďalší článok o optickej reklame, tentoraz pripravený a vydaný v odbornom časopise SVĚT TISKU a publikovaný na webových stránkach www.svettisku.cz
|
 |
Optická reklama v Prestige Photo
máj 2007
V spolupráci s grafickým časopisom FONT sme realizovali výsek na titulnú stranu tohoto časopisu, v ktorom vyšiel takisto článok o optickej reklame v Prestige Photo.
|
 |
Optická reklama na veľtrhu REKLAMA - POLYGRAF
Praha 28.-30. 3. 2007
Naša firma sa prvýkrát zúčastnila medzinárodného veľtrhu reklamných služieb, marketingu a médií.
Pozrite si malú fotoreportáž z našej expozície.
|
 |
Stále neviditeľný lentikulár
Praha: 01. 03. 2007
Článok o optickej reklame a firme Prestige Photo vyšiel v časopise SIGN 1.07.
|
 |
Časopis v citylightu: utópia, alebo inšpirácia?
Praha: 01. 03. 2007
Autorský článok Pavla Loužeckého s námetom na efektívnejšie využitie city-ligthov vyšiel v časopisu SIGN 1.07.
|
 |
Nový reklamný štýl tzv. optická reklama
Praha: 09.01. 2007 Tlačová správa - Protext ČTK
Informácie o optickej reklame priniesla dňa 2. 1. 2007 ČTK a nakoniec i ďalšie média.
|
 |
Prvý bilbord v Českej republike
Praha: 12. 12. 2006
Firma Prestige Photo s.r.o. sa - ako jediná v Českej a Slovenskej republike - špecializuje na výrobu bilbordou a city-lightov s využitím optickej reklamy. Prvý bilbord v ČR, spracovaný formou optickej reklamy, bol umiestnený 12. 12. 2006 v Prahe pred hypermarketom Tesco na Zličíně.
|
 |
Článok o optickej reklame v Strategii
Praha: 4. 12. 2006
Dňa 4. 12. 2006 vyšiel v týždenníku o médiách, reklame a marketingovej komunikácii STRATEGIE č. 49/2006 článok nazvaný "OPTICKÁ REKLAMA ÚTOČÍ", v ktorom hovorí o začiatkoch a vývoji optickej reklamy konateľ firmy Prestige Photo
Ing. Zdeněk Černoušek.
|
 |
Získali sme certifikát ISO 9001
Praha: 1. 12. 2006
Firma Prestige Photo získala certifikát ISO 9001. Systém manažmentu kvality podľa ČSN EN ISO 9001:2001 ( Quality Management System)
Zavedenie procesného systému riadenia odvodeného z normy ISO 9001:2000 definuje pravidla pre stanovenie prehľadných kompetencií, meranie výkonností a efektívností jednotlivých procesov s vplyvom na kvalitu.
|
 |
  
|